عاشقان بی دل

وبلاگ فرهنگی , عاشقانه , ورزشی و...


گاهی....

گاهي يک دوست کاري ميکند
که دلت بدجور براي " دشمنت " تنگ ميشود...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 19 اسفند 1391برچسب:,

  توسط امیر حسن سیمرغ  |
 

 



به وبلاگ من خوش آمدید
amirhasan.simorgh@yahoo.com


 

 

 شعر...
 گاهی....
 داستان
 آینده..
 زنان
 مداد رنگی.......
 تنهایی 2.........
 تنهایی.......
 فرق دختر بچه و پسر بچه
 بین الحرمین...

 

اسفند 1391
بهمن 1391
آذر 1391
آبان 1391
مهر 1391
شهريور 1391
مرداد 1391
تير 1391
خرداد 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390

 

امیر حسن سیمرغ

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان بی دل و آدرس amirhassan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ترول
نگاه بارانی
با مزه
موزیک
محمد مرادی
www.angeel.blogfa.com
اشعار زیبایی ایرانی
شب های شیدایی
من وتو
زیر بارون
eshgh
شبهای بارانی
ارمین ورضایا
...تو نزدیکی
کافه باران
eshgh bazi
عشق پاک من و احمد جونم
فیلم ارزونی
استقلال سرور ایران و آسیا
همه چی این جا است
دوست دارم دروغه
پرستوی عشق
نسل سوخته
امیر طهماسبی
سرگرمي يك ........
ღ㋡ღZzAbOon DeRazIღ㋡ღ
من و تو
شخصی
تیم یعنی لیورپول
من الهام 19 سال دارم
دختران ایرانی
عاشقانه 1
مریم تنها
بی تو میمیرم
تنهاترین بغض تنهایی من
پرسپولیس
خرید پستی فیلم-بازی -انیمیشن- سریال و ...
takweb
ردیاب خودرو

 

حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا

 

RSS 2.0